لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس، اگر پیروز نشوی لیاقت هیچ چیز را نخواهی داشت

یوونتوس، اگر پیروز نشوی لیاقت هیچ چیز را نخواهی داشت

هرگز نمی توانید حدس بزنید که یوونتوس در اولین بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل چند امتیاز کسب کرده است... فقط سه امتیاز! تکان دهنده است، اینطور نیست؟ یوونتوس از سه بازی ابتدایی فقط و فقط سه امتیاز کسب کرده است.

 

یوونتوس سرانجام در مرحله گروهی هفته گذشته در استادیوم یوونتوس مقابل مکابی پیروز شد و حالا یووه دوباره با همان تیم در بازی برگشت بازی دارد و اما این بازی در ورزشگاه خانگی مکابی برگزار می شود و دقیقا جایی که تیم های بزرگ زیادی در آنجا گرفتار شده اند و یوونتوس نمی تواند با خیال راحت از پیروزی و برتری در این دیدار صحبت کند.

 

اما چیزی که ما می دانیم این است: اگر یوونتوس می خواهد شانسی اندک برای صعود به مرحله ی بعدی بازی ها داشته باشد، فقط و فقط باید در این دیدار به پیروزی برسد و هیچ چیزی دیگری برای یوونتوس مفید نخواهد بود.

 

اما نکته اصلی این است که یوونتوس با یک پیروزی می تواند هنوز فرصت کوچکی که برای صعود بالقوه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از بین نبرد.

 

مهم نیست سه شنبه شب PSG یا بنفیکا حریف باشد، یوونتوس به برد نیاز دارد. آنها به سه امتیاز و فقط سه امتیاز نیاز دارند. مکابی، به دلیل جو وحشتناکی که از طرفداران خانگی خود در استادیوم پرجمعیت سامی اوفر دریافت خواهد کرد، برای بازی با یوونتوس به میدان خواهد رفت و به همین دلیل، تیم مکس آلگری در جوی بازی خواهیم کرد که کاملاً برعکس آنچه که ورزشگاه یوونتوس در هفته گذشته بود، خواهد بود و امیدواریم الگری و بازیکنان به خوبی این موضوغ را بدانند.

 

میدونی چیه؟ اگر یووه دوباره ضعیف و معمولی ظاهر شود، آن‌وقت آن‌ها لیاقت این را ندارند که حتی به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند، زیرا به آنجا نخواهند رسید. از اینجا به بعد در ادامه فصل پنجشنبه شب ها لیگ اروپا برگزار می شود و یوونتوس مشتری آن مسابقات درجه دو خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: